Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a Polgármesteri Hivatalban a nyári igazgatási szünet 2020. augusztus 10. (hétfő) és 2020. augusztus 21. (péntek) között lesz.
Tájékoztató a járványügyi készültségi időszak védelmi intézkedéseiről
Gyógyszertári nyitvatartás június 22-től
Polgármesteri határozat 10/2020 (V.25)
Tájékoztatás Debreceni Vízmű Ügyfélfogadásának újraindításáról
Veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettséggel kapcsolatos e-mail címről tájékoztatás
Virágüzletek anyák napi nyitva tartásának szabályai
Egyszerűsített őstermelői ügyintézés
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara - Kérelem beadás 2020
Polgármesteri tájékoztató lakosság részére
Tájékoztatás - Hajdúhadházi Rendőrkapitányság
A szülők tájékoztatása a digitális munkarend első egy hét tapasztalatairól
Dr. Maruzsa Zoltán,
köznevelésért felelős államtitkár
ORFK: új munkarendet vezetnek be az igazságrendészeti szolgálati ágban
Tájékoztató a tervezett lomtalanítás elmaradásáról
Főépítész tájékoztatása koronavírus helyzettel kapcsolatban
Nemzeti Agrárkamara tájékoztatása
Debreceni Vízmű tajékoztatója az ügyfélfogadásról
Tájékoztató a fogorvosi ellátásról
Járási Hivatal ügyfélfogadása szünetel
A járványügyi helyzetben is folyamatos a toborzás
A Magyar Honvédség a koronavírus járvány miatt egyik napról a másikra munkájukat vesztett embereknek is szeretne alternatívát kínálni.
A kialakult gazdasági helyzetben sok ember megélhetése került veszélybe. A honvédség őket is szeretné megszólítani, biztos megélhetést és kiszámítható pályaképet kínálva számukra. A toborzás folyamatos országszerte, a szakemberek azonban arra kérik az érdeklődőket, hogy első körben lehetőség szerint inkább telefonon vagy e-mailben keressék őket, elérhetőségeik megtalálhatók a www.hadkiegeszites.hu oldalon.
Az érdeklődők kétféle szolgálati forma közül választhatnak: a szerződéses katonai szolgálat folyamatos munkaviszonyt biztosít, míg a tartalékos szolgálat azoknak szól, akik tanulmányaik vagy meglévő munkahelyük mellett szeretnének részt vállalni a honvédelmi feladatokból. A jelentkezési feltételek közt szerepel a magyar állampolgárság, az állandó belföldi lakóhely, a betöltött 18. életév, a büntetlen előélet, valamint az egészségügyi, fizikai és pszichológiai alkalmasság.
A megbízható fizetésen és a béren kívüli juttatásokon kívül változatos munkakörülmények, valamint számos szakmai kihívás várja a leendő katonákat: nálunk a tehetségtől, a hozzáállástól és a kitartástól függ, hogy ki milyen sikeres lesz, a honvédség pedig támogatja a katonák további szakmai fejlődését. Sokan a katona szó hallatán egyből a terepen lévő, aktív harcoló katonára gondolnak, viszont a támogató beosztások (pl. ápoló, logisztikus, pénzügyes) ugyanolyan fontos szereppel bírnak és – nem utolsó sorban – lehetővé teszik a munkavállalóknak, hogy a korábban megszerzett civil képesítéseiket is hasznosíthassák.
Személyes jelentkezésre a megszokott rendben, hétfőtől csütörtökig 8:00-15:30 óra között, pénteken pedig 8:00-12:00 óráig van lehetőség. A toborzóiroda munkatársai kérik ügyfeleiket, hogy amennyiben a személyes ügyintézés mellett döntenek, előzetesen jelezzék érkezésüket telefonon, vagy elektronikus úton, elkerülve a járványügyi rendszabályok miatt előforduló várakozást.
Póczos Nikolett t. főtörzsőrmester
Fotó: Veres Dénes t. zászlós
MAGYAR HONVÉDSÉG
KATONAI IGAZGATÁSI ÉS KÖZPONTI NYILVÁNTARTÓ PARANCSNOKSÁG
2. Katonai Igazgatási Központ
Cím: 4026 Debrecen, Péterfia u. 58/a; Telefon: +36 (52) 314-200; mobil: +36 (30) 815-0998
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Felhívás ebtartás, gyommentesítési szabályok, avarégetés szabályaira
Tisztelt Tagunk!
Köszönjük, hogy munkájával továbbra is támogatja a társadalmat, még ebben a mindannyiunk számára nehéz helyzetben is! Falugazdászaink mindent elkövetnek azért, hogy továbbra is zökkenőmentessé tegyék az ügyintézést és maximális támogatást nyújtsanak tagjainknak.
Tudjuk, hogy az egységes kérelmek benyújtása kiemelten fontos mind az Önök, mind a Kamara számára, ezért igyekszünk minden lehetséges formában segítséget adni az ügyintézés során. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a kormányzati járványügyi rendelkezések értelmében megtette a szükséges intézkedéseket, amelyekkel tagjaink és munkavállalóink egészségét is óvni tudjuk. A kérelmek beadásának gördülékeny lebonyolítása érdekében új szabályozásokat vezettünk be, amelyekről folyamatosan tájékoztatjuk tagjainkat a www.nak.hu oldalon is!
Idén az egységes kérelmek szankciómentes benyújtása április 6. és május 15. közé esik. Fontos, hogy ebben az időszakban is kiemelten figyeljünk egymásra, ezért az alábbi lépéseket tesszük meg tagjaink biztonsága és magas színvonalú kiszolgálása érdekében:
Az EK beadások időszakában érdemes átgondolni és mérlegelni a szélsőséges időjárás okozta kockázatokat is, melyek a különböző növénybiztosítási lehetőségekkel védhetőek ki. Falugazdászaink ebben is tudnak segíteni.
Ha bármilyen további kérdése felmerül, a www.nak.hu weboldalunkon tud tájékozódni, a 06-80/900-365 telefonszámon pedig központi ügyfélszolgálatunk munkatársai készséggel válaszolnak kérdéseire.
Községünkről