Hírek

2020. május 25.

Polgármesteri határozat 10/2020 (V.25) pdf icon small

Tájékoztatás Debreceni Vízmű Ügyfélfogadásának újraindításáról pdf icon small

2020. május 15.

Veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettséggel  kapcsolatos e-mail címről tájékoztatás

 

Virágüzletek anyák napi nyitva tartásának szabályai pdf icon small

 

2020. április 21.

Egyszerűsített őstermelői ügyintézés pdf icon small

 

2020. március 30.

Gyógyszertári nyitvatartás

 

2020. március 27.

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara - Kérelem beadás 2020

 

2020. március 24.

Polgármesteri tájékoztató lakosság részére pdf icon small

Tájékoztatás - Hajdúhadházi Rendőrkapitányság

 

 

2020. március 23.

A szülők tájékoztatása a digitális munkarend első egy hét tapasztalatairól pdf icon small

Dr. Maruzsa Zoltán,
köznevelésért felelős államtitkár

 

2020. március 22.

ORFK: új munkarendet vezetnek be az igazságrendészeti szolgálati ágban pdf icon small

 

2020. március 20.

Debreceni Vízmű tájékoztatása pdf icon small

Tájékoztató a tervezett lomtalanítás elmaradásáról pdf icon small

 

2020. március 17.

Főépítész tájékoztatása koronavírus helyzettel kapcsolatban pdf icon small

Nemzeti Agrárkamara tájékoztatása pdf icon small

 

Nyírmártonfalva Községi Önkormányzat Polgármesterének 1/2020. (III. 16.) utasítása a koronavírus fertőzés terjedésének megelőzésével kapcsolatos helyi intézkedések meghatározásáról.
2020. március 16.

Polgármesteri utasítás pdf icon small

Online ügyintézés tájékoztató pdf icon small

Debreceni Vízmű tajékoztatója az ügyfélfogadásról pdf icon small

Tájékoztató a fogorvosi ellátásról 

Járási Hivatal ügyfélfogadása szünetel pdf icon small

 

 

 

Bővebben...

A járványügyi helyzetben is folyamatos a toborzás
A Magyar Honvédség a koronavírus járvány miatt egyik napról a másikra munkájukat vesztett embereknek is szeretne alternatívát kínálni.
A kialakult gazdasági helyzetben sok ember megélhetése került veszélybe. A honvédség őket is szeretné megszólítani, biztos megélhetést és kiszámítható pályaképet kínálva számukra. A toborzás folyamatos országszerte, a szakemberek azonban arra kérik az érdeklődőket, hogy első körben lehetőség szerint inkább telefonon vagy e-mailben keressék őket, elérhetőségeik megtalálhatók a www.hadkiegeszites.hu oldalon.
Az érdeklődők kétféle szolgálati forma közül választhatnak: a szerződéses katonai szolgálat folyamatos munkaviszonyt biztosít, míg a tartalékos szolgálat azoknak szól, akik tanulmányaik vagy meglévő munkahelyük mellett szeretnének részt vállalni a honvédelmi feladatokból. A jelentkezési feltételek közt szerepel a magyar állampolgárság, az állandó belföldi lakóhely, a betöltött 18. életév, a büntetlen előélet, valamint az egészségügyi, fizikai és pszichológiai alkalmasság.
A megbízható fizetésen és a béren kívüli juttatásokon kívül változatos munkakörülmények, valamint számos szakmai kihívás várja a leendő katonákat: nálunk a tehetségtől, a hozzáállástól és a kitartástól függ, hogy ki milyen sikeres lesz, a honvédség pedig támogatja a katonák további szakmai fejlődését. Sokan a katona szó hallatán egyből a terepen lévő, aktív harcoló katonára gondolnak, viszont a támogató beosztások (pl. ápoló, logisztikus, pénzügyes) ugyanolyan fontos szereppel bírnak és – nem utolsó sorban – lehetővé teszik a munkavállalóknak, hogy a korábban megszerzett civil képesítéseiket is hasznosíthassák.
Személyes jelentkezésre a megszokott rendben, hétfőtől csütörtökig 8:00-15:30 óra között, pénteken pedig 8:00-12:00 óráig van lehetőség. A toborzóiroda munkatársai kérik ügyfeleiket, hogy amennyiben a személyes ügyintézés mellett döntenek, előzetesen jelezzék érkezésüket telefonon, vagy elektronikus úton, elkerülve a járványügyi rendszabályok miatt előforduló várakozást.

Póczos Nikolett t. főtörzsőrmester
Fotó: Veres Dénes t. zászlós

MAGYAR HONVÉDSÉG
KATONAI IGAZGATÁSI ÉS KÖZPONTI NYILVÁNTARTÓ PARANCSNOKSÁG

2. Katonai Igazgatási Központ
Cím: 4026 Debrecen, Péterfia u. 58/a; Telefon: +36 (52) 314-200; mobil: +36 (30) 815-0998
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

katonai toborzás

Felhívás ebtartás, gyommentesítési szabályok, avarégetés szabályaira pdf icon small

Tisztelt Tagunk!

Köszönjük, hogy munkájával továbbra is támogatja a társadalmat, még ebben a mindannyiunk számára nehéz helyzetben is! Falugazdászaink mindent elkövetnek azért, hogy továbbra is zökkenőmentessé tegyék az ügyintézést és maximális támogatást nyújtsanak tagjainknak.
Tudjuk, hogy az egységes kérelmek benyújtása kiemelten fontos mind az Önök, mind a Kamara számára, ezért igyekszünk minden lehetséges formában segítséget adni az ügyintézés során. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a kormányzati járványügyi rendelkezések értelmében megtette a szükséges intézkedéseket, amelyekkel tagjaink és munkavállalóink egészségét is óvni tudjuk. A kérelmek beadásának gördülékeny lebonyolítása érdekében új szabályozásokat vezettünk be, amelyekről folyamatosan tájékoztatjuk tagjainkat a www.nak.hu oldalon is!
Idén az egységes kérelmek szankciómentes benyújtása április 6. és május 15. közé esik. Fontos, hogy ebben az időszakban is kiemelten figyeljünk egymásra, ezért az alábbi lépéseket tesszük meg tagjaink biztonsága és magas színvonalú kiszolgálása érdekében:

  • Egységes kérelem beadásban érintett tagjainkat falugazdászaink telefonon keresni fogják. A kérésünk, hogy várják meg ezt a telefonhívást, és a vírus megelőzése érdekében addig ne keressék fel személyesen a falugazdász irodát! Ha április 20-ig még nem kaptak telefonon értesítést, akkor hívják központi ügyfélszolgálatunkat a 06-80/900-365 számon a további tennivalók ügyében.
  • Idén egy jelentős ügyfélkör számára lehetővé tesszük, hogy falugazdászaink által, telefonon keresztüli segítségadással, személyes kontaktus nélkül, vagy rövidebb személyes ügyintézéssel is beadható legyen a kérelem.
  • Személyes ügyintézésre kizárólag telefonos vagy e-mailen történő előzetes időpont foglalással van lehetőség.
  • Kérjük tagjainkat, hogy a megbeszélt időpontra pontosan érkezzenek, hogy ne kelljen az irodán kívül várakozniuk, ugyanis a megelőzés érdekében az irodákba csak az ügyintézés idejére engedhetjük be ügyfeleinket.
  • Az Egységes kérelmek beadásának időszakára még komolyabb megelőző protokollt dolgozunk ki. Minden falugazdász irodában kézfertőtlenítőket helyeztünk el, naponta többször takarítunk, fertőtlenítünk, megteremtjük a feltételét, hogy a munkatársak és az ügyfelek kellő távolságban tudjanak egymással találkozni, ügyeket intézni.

Az EK beadások időszakában érdemes átgondolni és mérlegelni a szélsőséges időjárás okozta kockázatokat is, melyek a különböző növénybiztosítási lehetőségekkel védhetőek ki. Falugazdászaink ebben is tudnak segíteni.
Ha bármilyen további kérdése felmerül, a www.nak.hu weboldalunkon tud tájékozódni, a 06-80/900-365 telefonszámon pedig központi ügyfélszolgálatunk munkatársai készséggel válaszolnak kérdéseire.

Go to top